.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توجه به زنان در جامعه نوعی سرمایه گذاری است
استاندار مازندران توجه به زنان و زمینه سازی برای رشد و سعادت آنان را نوعی سرمایه گذاری دانست.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان استانداری، با تقدیر از زحمات مدیرکل سابق امور بانوان، گفت: در پیکره مدیریت استان از وجود ایشان استفاده خواهیم کرد چراکه یک ظرفیت هستند و در چهار سال گذشته نقش ارزشمندی را ایفا کرده‌اند و ایشان از مدار هرگز خارج نخواهند شد.

استاندار مازندران با اشاره به انتخاب مدیرکل جدید امور بانوان استانداری بر مبنای دو شاخص تحصیلات عالیه در علوم اجتماعی و پرسنل استانداری، افزود: هر چند جایگاه خانوادگی ایشان یک امتیاز مکمل است اما ایشان نه بخاطر خانواده بلکه بر مبنای ارزش‌های فردی انتخاب شده‌اند.

اسلامی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: در هر جایی که خانواده سالم داریم، یک بانو نقش ارزنده در آن ایفا کرده و تربیتی که انجام داده، موجب کارآمدی و موفقیت شده است.

استاندار مازندران توجه به زنان و زمینه‌سازی برای رشد و سعادت آنها را نوعی سرمایه‌گذاری دانست و تأکید کرد: عدم توجه به آنها موجب هدر رفت سرمایه می‌شود.

وی با بیان اینکه بانوان پاک‌دامن، دانا و مراقب خانواده هرگز اجازه ورود لقمه شبه‌دار را به خانه خود نمی‌دهند، لقمه غیرحلال را در تربیت فرزندان موثر دانست و خاطرنشان کرد: ناهنجاری جامعه ما از اینجا شتاب می‌گیرد.

اسلامی با اشاره به هزینه‌های هنگفت برای آسیب‌های اجتماعی بر توجه به زنان و خانواده به‌عنوان مزرعه پرورش انسانی تأکید کرد و نتیجه آن را تأمین سلامت همه جانبه و کاهش آسیب‌ها دانست.

استاندار مازندران با بیان اینکه بانوان نقش فوق‌العاده‌ای در مازندران دارند، گفت: در این استان اکثر زنان شالی کار کرده‌اند اما از زنان شالیکار تقدیر نشده است.

وی با تأکید بر گسترش روستاهای فاقد بیکاری و فقر، بر وقت و توجه بر بانوان تأکید کرد و افزود: در جاهایی که بانوان بوده‌اند، پیشرفت‌های قابل ملاحظه داشته‌ایم و در این امر در هر کدام از جوامع سیاسی، علمی و محلی باید به اقتضای خود دنبال شود.

اسلامی با اشاره به تشکیل اتاق فکر در استان با یازده کارگروه، گفت: مقرر شد دبیران تمامی کارگروه‌ها از اساتید بانو باشند و با جوان‌گرایی در تیم مدیریتی استان و با رعایت همه چارچوب‌ها و ضوابط امیدواریم در جهت اهداف انقلاب اسلامی و منویات دولت گام مهم برداریم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.